Привітання

Good day, my dear friends and colleagues!

I am really pleased to start my blog « Fairy English» in the time of high speed developing and global changes in all spheres of our life. I’ve been teaching English for several years, so I have got some interesting ideas of grammar studying creating presentations, preparation of unusual lessons and lots of language games. I have always been trying to use only original and astonishing material in my work, because my aim is to rise students’ motivation of studying English. And the best way to get it , I believe, is to involve your own suggestions. Of course, I wonder to know your personal opinions about all that you can see here. And I’m quite sure that the game is worth the candles.

Welcome and have new creative inspiration!

вторник, 24 ноября 2015 г.

Використання сучасних мультимедійних технологій
як засіб підвищення якості викладання англійської мови
у класах з профільним навчанням.

Мультимедія (від англ. multi – “багато”, media –“ середовище”) – поєднання спеціальних апаратних засобів і програмного забезпечення, що дає можливість на якісно новому рівні сприймати, переробляти й надавати різноманітну інформацію: текстову, анімаційну, звукову, телевізійну тощо.
Застосування мультимедійних матеріалів скорочує час навчання втричі, а рівень запам’ятовування через одночасне використання зображень, звуку, тексту на 35 – 40 %.
Наприклад, мультимедійні презентації можуть використовуватись на заняттях з іноземної мови не лише для введення нового матеріалу, а і як форма контролю і підбиття підсумків набутих професійно значущих комунікативних знань, умінь і навичок учнів. Хоча малюнки, які створюються і використовуються у програмі Power Point для презентацій, називаються слайдами, це не означає, що їх потрібно обов’язково проектувати на великий екран. Презентація чудова на вигляд на моніторі комп’ютера. Крім того, програма дає можливість знищувати непотрібний слайд, встановлювати в наявну презентацію новий, а також змінювати зміст слайда, оскільки в вашому розпорядженні є традиційні засоби форматування.
Під час створення презентацій можна використовувати зображення з веб-сайту.
Проводячи презентацію необов’язково постійно сидіти біля комп’ютера, тримаючи руки на клавіатурі. Power Point дозволяє задавати автоматичну зміну слайдів через певний проміжок часу і час експозиції слайдів на екрані; різні способи їх зміни встановлювати звук, що супроводжує зміни. Плануючи презентацію потрібно вказувати:
·                        Назву;
·                        Загальну мету;
·                        Основні запитання;
·                        Як презентація відповідає основним запитанням;
·                        Теми або додаткові матеріали, які необхідно шукати в Інтернеті;
·                        Ресурси, які використовуються під час cтворення презентації: електронна енциклопедія, довідники, інші друковані джерела інформації.
Можна записати до слайду або презентації коментар, озвучений особисто, або інше звукове оформлення. Якщо ви вважаєте, що звук сприятиме розумінню презентації, можна скористатися списком сайтів Інтернету, на яких зберігаються джерела звуків і музики. Іноді на веб-сайті вказують тривалість звукозапису. У такому випадку інформацію можна включити в ім’я файла. Це стосується відеозаписів. Якщо ви вважаєте що наявність відео зображень покращить сприйняття  вашої презинтації, то можна скористатися списком сайтів із джерелом відеозаписів.
Щоб записувати та прослуховувати коментар у презентаціях комп’ютер має бути обладнаним звуковою картою, мікрофоном та динаміками. Після підготовки запису на кожному слайді, де він є, відображений гучномовець. Для програвання запису можна натискати на значок або встановити автоматичне відображення запису. Звуковий коментар має пріоритет перед іншими звуковими фрагментами.
Під час налагодження параметрів анімації тексту або графіки можна зробити так, щоб текст з’являвся на екрані по одній літері, по слову або абзацу. Крім того, існує можливість задати, щоб текст чи інші об’єкти під час появи змінювали колір. Можна визначити порядок і час анімації, а також установити автоматичний запуск без додаткового вказування мишею. Для будь-яких ефектів можна змінити швидкість анімації.
Представлення мультимедійної комп’ютерної презентації на заняттях з іноземної мови дуже ефективне, оскільки в ній достатньо у різноманітній ігровій формі демонструється навчальній матеріал.
Проглянувши мультимедійну презентацію, учні можуть представити результати свого краєзнавчого пошуку у вигляді плакатів із наклеєними картинками, роздрукованими Web-сторінками; короткими текстами, таблицями, малюнками, географічними картами та ін.
World Wide Web з величезною кількістю сайтів і домашніх сторінок надає інформацію на будь-який смак, є безмежним полем діяльності в плані використання на уроках іноземної мови для розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності, міжкультурної компетенції та інформаційної культури.
З використанням мережі учні мають можливість отримати швидше й набагато більше інформації, опрацювати та засвоїти її, ніж це робилося за той самий час в умовах традиційного навчання. Матеріал засвоюється, краще, оскільки учні активізують і розвивають більше видів діяльності: читання, аудіювання, виділення та вибір потрібного письма.
Існує велика кількість он-лайн – програм синтезу мови, де друкований текст перетворюється у звук (http://www.bell-labs.com/project/tts/index.html).
Інтернет – це чудовий засіб для отримання інформації про останні події в світі, таким чином класну кімнату можна перетворити на агенцію новин, а своїх учнів на репортерів.
Практично всі найбільші газети світу мають свої web – сторінки. Для того щоб дізнатися про них  можна відвідати сторінку MEDIA LINKS (http://www.mediainfo.com/emedia/>) .
Для оволодіння міжкультурною компетенцією онлайнова газета є незамінним помічни-ком. Особливо цінною для класної  роботи є  send us feedback, яке здійснює інтеракцію читача з видавництвом.
Пропонуємо сайти англомовних видань:
• CNN World News (<http6//cnn.com/world>);
• The New York Times (<http://www.mytimes.com/>) ;
Результатом такої роботи може стати створення своєї сторінки, присвяченої одній конкретній події.
Розглянемо категорії завдань, які можна використати під час проведення мультімедійної презентації, і запропонувати учням  залежно від їхнього особистого рівня знань, вмінь і навичок:
·                        перша категорія: типові завдання, продуктивні вправи;
·                        друга категорія: завдання, для вирішення яких учень має узагальнити інформацію за певними правилами і на основі цього обрати оптимальний спосіб розв’язання проблеми;
·                        третя категорія об’єднує завдання, для вирішення яких учень не має ні завчасно заготовлених типових фраз, ні професійних кліше – алгоритмів.
Практичні досліди під час експериментальних занять дозволили розробити критерії оцінювання рівня професійно – лінгвістичних знань, комунікативно-організаційних вмінь і навичок, а саме:
·                         рівень підготовленості (низький, середній, високий);
·                         рівень засвоєння матеріалів (репродуктивний, алгоритмічний, єврестичний, творчий).
Саме така організація навчального процесу буде заохочувати учнів на рівень вищої(третьої)категорії завдань – самостійно дати презентацію на задану тематику, і постійно підвищувати свій рівень володіння іноземною мовою.
Безпосереднє виконання презентації відбувається за планом:
1.                     Розкриття основної теми.
2.                     Логічне виклад матеріалу.
3.                     Правильна побудова речень.
4.                     Уміння користуватися іншомовною термінологією.
5.                     Застосування професійної і наукової аргументації.
6.                     Викладання наукових положень зрозумілою для сприйняття мовою.
7.                     Комунікативна спрямованість.
8.                     Стилістична оформленість.
9.                     Співвідношення темпу мовлення і автоматичної зміни кадрів.
10.                 Вміння відповісти на питання аудиторії і надати додаткову інформацію з указаної тематики.
11.                 Наявність емоційно-оцінюваного компоненту.

Готуючись до проведення презентації, учні  дістають можливість оволодіти мовою майбутної діяльності. Ця методика сприяє підвищенню комунікативності, у тому числі і професійної .

До вашої уваги пропонуються презентації учнів, які вони  підготували до уроку, за темою " National cuisines".



1 комментарий:

  1. I enjoy your blog! And students' presentations are so intresting, exciting...AMAZING!!!I wish you creative inspiration, success in your endeavor, lots of interesting thoughts ;))))

    ОтветитьУдалить